JURY KONKURSU

Profesor Piotr Płoszajski
Profesor Piotr Płoszajski
Kierownik Katedry Teorii Zarządzania SGH. Współautor szeregu pionierskich badań mieędzynarodowych nt. m.in. nowej przedsieębiorczości post-socjalistycznej, zarządzania wiedzą, innowacyjności i „tacit knowledge”. Wykładowca i prelegent na kilkudziesięciu uniwersytetach i centrach badawczych w Europie, USA, Japonii, Indiach i Nowej Zelandii. Doradca i wykładowca w wielu korporacjach polskich i miedzynarodowych, m.in.: Samsung, HP, PZU SA, PKO SA, Orlen, MasterCard, Mars, Microsoft, TP SA, Orange, P&G, McKinsey, Polbank
Karol Król
Karol Król
Współzałożyciel Centrum Gospodarki Społecznościowej (cgs.org.pl), Wiceprezes Polskiego Towarzystwa Crowdfundingu i właściciel portalu crowdfunding.pl. Wykłada i doradza w zakresie alternatywnych finansów, crowdsourcingu i zajmuje się organizacją finansowania dla przedsiębiorstw we wczesnych fazach rozwoju. Jest autorem książki „Crowdfunding. Od pomysłu do biznesu, dzięki społeczności”, licznych publikacji branżowych i organizatorem cyklu konferencji „Innowacje w finansowaniu MMŚP”. Konsultant wielu firm i instytucji sektora publicznego, doradzał ponad 100 autorom kampanii finansowania społecznościowego.
Joanna Kamińska
Joanna Kamińska
Autorka bloga branżowego HR z pasją, menedżer ds. rozwoju usług doradczych w Grupie Progres. Ekspert współpracujący z portalami branżowymi, juror w konkursach Employer Branding oraz prelegent na konferencjach dotyczących tematyki HR. Buduje działy HR od podstaw oraz realizuje dedykowane projekty skoncentrowane głównie na rozwoju i ocenie pracowników, motywacji i zaangażowaniu oraz budowaniu wizerunku pracodawcy. Prowadzi szkolenia w ramach Akademii HR i budzi Trójmiasto do aktywnego działania w branży.
Barbara Zych
Barbara Zych
Praktyk systemowego podejścia do rozwoju organizacji, specjalizuje się w strategicznych rozwiązaniach z obszaru performance recruitment (w tym employer branding) oraz zarządzania poprzez angażowanie pracowników. Pasjonatka strategii i rentowności działań HR. Umysł analityczny łączy z pogłębioną wiedzą o mechanizmach motywacji człowieka. Ma na swoim koncie zarówno doświadczenia związane z realizacją projektów badawczych, jak i realizacją kampanii marketingowych w obszarze HR. Autorka wielu narzędzi HR wspierających rozwój organizacji, publikacji książkowych i artykułów o tematyce zarządzania ludźmi.
Jacek Kowalski
Jacek Kowalski
Członek Zarządu ds. Zasobów Ludzkich w Orange Polska oraz Członek Rady Fundacji Orange. Swoją karierę dla Orange Polska rozpoczynał w 2001 w PTK Centertel na stanowisku Menedżera Human Resources dla Sprzedaży i Marketingu. Od 2009 Dyrektor Wykonawczy TP ds. Zasobów Ludzkich, od stycznia 2011 na stanowisku Członka Zarządu ds. Zasobów Ludzkich. Ukończył Wydział Historii Uniwersytetu Warszawskiego oraz Studia Podyplomowe Kierowania Instytucjami Samorządowymi i Organizacjami Pozarządowymi również na Uniwersytecie Warszawskim. Wcześniej Dyrektor Szkoły Przedsiębiorczości i Kadr w Infor Training oraz Dyrektor Centralnego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli odpowiedzialny za wdrażanie programów szkoleniowych wspierających rozwój edukacji w Polsce. Członek Rady Programowej Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami.